Follow Me on Pinterest
Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing

Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing

English Version Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing

Social media is like teen sex.Everyone wants to do it.Nobody Knows how.When it’s finally done there is surprise it’s not better.

Το Social Media Marketing είναι μια πρόσφατη προσθήκη στις ολοκληρωμένες επικοινωνίες marketing(IMC).Το integrated marketing  communications είναι μια στρατηγική ολικής επικοινωνίας και συνδέει τις επιχειρήσεις με τους πελάτες. simple img 1XX 300x140 Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing  Το imc αποτελείται από τα παρακάτω στοιχεία: διαφήμιση, προσωπικές πωλήσεις, δημόσιες σχέσεις,viral marketing, direct marketing,ψυχολογία καταναλωτή , προώθηση πωλήσεων και δημιουργία επιρροής. Όλο και περισσότερες εκστρατείες viral marketing, ομαδοποιούνται στις ολοκληρωμένες επικοινωνίες(imc). Το IMC έχει τέσσερα κύρια χαρακτηριστικά: Επίδραση στη συμπεριφορά. Ο στόχος του IMC είναι να επιδράσει στη συμπεριφορά του καταναλωτή και να τον προτρέψει σε δράση. Μολονότι η τελική επιτυχία ενός προγράμματος IMC κρίνεται από το αν επηρεάζει τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ουδετερότητα απέναντι στην επιλογή των μέσων και των μεθόδων επικοινωνίας. Το IMC δεν θεωρεί κάποια media ή μεθόδους επικοινωνίας καλύτερα από κάποια άλλα, ενώ χρησιμοποιεί κατά περίπτωση όλα εκείνα τα μέσα στα οποία ο καταναλωτής είναι δεκτικός και τα οποία επιλέγονται βάσει της σχέσης κόστους-ωφέλειας. Επιπλέον, το IMC εκλαμβάνει ως δυνητικά κανάλια επικοινωνίας όλες τις «επαφές» που έχει ο καταναλωτής με το brand ή την εταιρεία. Δημιουργία συνεργασίας.Όλα τα στοιχεία ενός προγράμματος IMC πρέπει να έχουν με μία και μοναδική φωνή. Κάθε επαφή του καταναλωτή με το brand ή την εταιρεία ενδυναμώνει, με αποτέλεσμα το σύνολο των επαφών να είναι μεγαλύτερο από τα συστατικά του μέρη. Δημιουργία σχέσεων. Η δημιουργία σχέσεων είναι το κλειδί του σύγχρονου marketing, και το IMC το κλειδί για τη δημιουργία σχέσεων. Η δημιουργία σχέσεων προϋποθέτει το διάλογο μεταξύ της μάρκας και του καταναλωτή. Το αποτέλεσμα αυτού του διαλόγου είναι το brand loyalty. einstein7 300x225 Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing  Στο παραδοσιακό μοντέλο του marketing και της επικοινωνίας, το περιεχόμενο, η συχνότητα, το χρονοδιάγραμμα και το μέσο επικοινωνίας συνδέονται με έναν εξωτερικό παράγοντα, δηλαδή: διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες έρευνας αγοράς και εταιρείες δημοσίων σχέσεων. Ωστόσο, η ανάπτυξη των social media έχει επηρεάσει τον τρόπο επικοινωνίας των οργανισμών. Με την εμφάνιση του Web 2.0&3.0 το διαδίκτυο αποτελεί ένα σύνολο εργαλείων που επιτρέπουν στους ανθρώπους να χτίσουν κοινωνικές και επαγγελματικές συνδέσεις, να ανταλλάσσουν πληροφορίες και να συνεργάζονται σε διάφορα project online.
Το social media marketing εστιάζει στις προσπάθειες για την δημιουργία περιεχομένου που προσελκύει την προσοχή του κοινού και στο να ενθαρρύνει τους αναγνώστες να το μοιραστούν με τα κοινωνικά δίκτυα τους. Ένα εταιρικό μήνυμα εξαπλώνεται από χρήστη σε χρήστη (viral) και αντηχεί πιθανώς επειδή προέρχεται από μια αξιόπιστη πηγή τρίτων και όχι απο το brand ή την ίδια την εταιρεία. social media marketing1 Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing  Τα social media είναι πλέον μια πλατφόρμα που είναι εύκολα προσβάσιμη σε οποιονδήποτε χρήστη του internet , διαφοροποιούν και αυξάνουν τους τρόπους επικοινωνίας μίας επιχείρησης ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα του brand και βελτιώνουν της εξυπηρέτηση των πελατών. Επιπλέον, τα social media χρησιμεύουν ως μια σχετικά προσιτή πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις να εφαρμόσουν εκστρατείες marketing. Ο καλύτερος τρόπος οργάνωσης μιας εκστρατείας IMC είναι η συνύπαρξη με το social media marketing!!!

 Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing  Panagiotis Rosolymos (366 Posts)

Communications specialist with expertise in social media ,integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line interactive activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Panagiotis Google Profile

Wordpress Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing  Facebook Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing  Twitter Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing  Google Plus Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing  Linkedin Integrated Marketing Communications goes with Social Media Marketing

Google+

Tags: advertising, brand loyalty, brand loyalty marketing, business, Consumer, crisis and issue management, crisis management, digital marketing, digital public relations, Direct Marketing, e-consulting, e-marketing, event, event management, events, events management, integrated marketing communication, Integrated Marketing Communications, interactive marketing, marketing, Marketing and Advertising, Marketing Direct, marketing plan, Marketing Social, Media Marketing, media relations, mobile marketing, new media, online marketing, pr, public relations, Quote, relationship marketing, reputation management, risk management, Social Marketing, social media, social media marketing, Surprise, Teen Sex, video marketing, viral marketing, Web 2.0, web marketing, δημιουργία, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, διαχείριση κρίσεων, διοργάνωση, διοργάνωση εκδηλώσεων, επικοινωνία

Trackbacks/Pingbacks

  1. Online Marketing for small business « filmmakers - 14 March 2012

    [...] τις δυνατότητες των μικρών επιχειρήσεων. Τα socialmedia και άλλες internet marketing τεχνικές, από την άλλη πλευρά, [...]

Leave a Reply


× six = 36

CommentLuv badge

To Top