Follow Me on Pinterest
ROI tips for Viral & Social Media Marketing

ROI tips for Viral & Social Media Marketing

English Version 

Kick off products with public relations
Kick off products with public relations
Posted 3 months ago

English Version 

Kick off products with public relations

Ένας ιδανικός τρόπος για να προωθήσουμε ένα προϊόν ή μία νέα υπηρεσία είναι οι δημόσιες σχέσεις. Θα δούμε μερικά βήματα που θα μας…

kick off 234x300 ROI tips for Viral & Social Media Marketing
<!–:el–>Social Media Branding <!–:–>
Social Media Branding
Posted 4 months ago

 English Version   
Social Media Branding
Στην σημερινή ολέθρια οικονομική κρίση για να επιβιώσεις πρέπει να είσαι δημιουργικός, αλλιώς, απλά θα εξαφανιστείς.
Θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε…

Social Media Branding 300x204 ROI tips for Viral & Social Media Marketing
<!–:el–>What is Social Media Location Marketing?<!–:–><!–:en–>-<!–:–>
What is Social Media Location Marketing?
Posted 5 months ago

English Version 
What is Social Media Location Marketing?  
Μία από τις πιο παρεξηγημένες, καταχρηστικές και μη αξιοποιημένες επαρκώς  ευκαιρίες στο social media marketing, είναι τοποθεσία διανομής. Τα smartphones και  τα location-based social media έχουν γίνει τελικά χρήσιμα για τις επιχειρήσεις, με την άδεια των χρηστών, για να αλληλεπιδρούν, να μοιράζονται, να…

What is Social Media Location Marketing ROI tips for Viral & Social Media Marketing
<!–:el–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–><!–:en–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–>
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Posted 6 months ago

English Version 
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για το Viral & Social Media Marketing είναι δύσκολο να προσδιοριστεί δεδομένου ότι τα…

ROI tips for Viral Social Media Marketing 240x300 ROI tips for Viral & Social Media Marketing
<!–:el–>Social media updates <!–:–><!–:en–>Social media updates <!–:–>
Social media updates
Posted 6 months ago

 English Version
 Social media updates
Πρώτα απ 'όλα, αν δεν χρησιμοποιείτε τα social media, για την επιχείρησή σας, είναι καιρός να το κάνετε να επωφεληθείτε από αυτά. Το πώς να χρησιμοποιήσετε τα…

Social media updates 300x227 ROI tips for Viral & Social Media Marketing
PreviousNext

ROI tips for Viral & Social Media Marketing ROI tips for Viral Social Media Marketing 240x300 ROI tips for Viral & Social Media Marketing

Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για το Viral & Social Media Marketing είναι δύσκολο να προσδιοριστεί δεδομένου ότι τα οφέλη τους δεν είναι πάντα ποσοτικά προσδιορίσιμα. Ωστόσο, μπορούμε να μετρήσουμε εάν το ROI μιας καμπάνιας είναι θετικό, κάνοντας μια ρεαλιστική εκτίμηση του κόστους εκ των προτέρων και με την θέσπιση σαφώς καθορισμένων στόχων.

Το πρώτο βήμα για τον προσδιορισμό του ROI για το viral & social media marketing είναι ο καθορισμός επιτεύξιμων στόχων για την εκστρατεία. Παρακάτω σας παρουσιάζω μερικούς εφικτούς στόχους και συμβουλές για το viral & social media marketing:

• Αύξηση των subscribers, των fans και των followers: Είναι ένας σύντομος και μακροπρόθεσμος στόχος για να δημιουργήσετε μια τρέχουσα βάση καταναλωτών στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης.

• Επίτευξη των επιθυμητών video views: Ο αριθμός των επιθυμητών views με βάση την προσέγγιση, τις επενδύσεις και τα κανάλια που χρησιμοποιούνται για την διανομή, είναι πολύ σημαντικό συστατικό. Αποφασίστε πόσο στοχευμένες, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο θα είναι οι ενέργειές σας ,για την επίτευξη θετικού ποσοστού μετατροπής των viewers σε πελάτες.

• Αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδας: Συνδέστε τους εγγεγραμμένους, τους fans και τους followers σας μέσω της κοινωνικής δικτύωσης και των βίντεο, έτσι ώστε να τους κάνετε να θέλουν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας σας και να μάθουν περισσότερα για εσάς.

• Αύξηση της συμμετοχής των καταναλωτών και της αλληλεπίδρασης τους: Είναι ένας μακροπρόθεσμος στόχος που μεγιστοποιεί το χρόνο που δαπανάται με το brand σας και οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων.

• Αύξηση του conversion rate: Δηλαδή της μετατροπής των χρηστών σε πελάτες. Αποφασίστε τι πρέπει να γίνει για να αυξήσετε το conversion rate και καθορίστε τι ποσοστό του συνόλου των χρηστών θα λάβει την επιθυμητή ενέργεια και αναλύστε την συμπεριφορά τους.

• Μείωση των δαπανών του marketing: Το viral & social media marketing μπορεί να είναι μια πιο οικονομική εναλλακτική λύση, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, καθώς το περιεχόμενο παραμένει στο διαδίκτυο και το μήνυμά σας είναι κοινόχρηστο.

• Αύξηση των πωλήσεων: Όπου είναι και ο τελικός στόχος για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Μόλις έχετε ορίσει τις προσδοκίες για την καμπάνια σας ,μπορείτε να προσδιορίσετε τον αναγκαίο προϋπολογισμό και τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε για την επίτευξη αυτών των στόχων. Στα social media και στις ιστοσελίδες διαμοιρασμού των βίντεο όπως το YouTube και το Vimeo, οι on-line ζωές των χρηστών συγκρούονται με τις πραγματικές ζωές τους, όταν απευθύνονται σε αυτούς τα βίντεο, οι δημοσιεύσεις και τα tweets. Η προσοχή τους είναι γενικά επικεντρωμένη ενώ είναι πολύ δεκτικοί, επειδή επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα μέσα αυξάνοντας την πιθανότητα διατήρησης των μηνυμάτων και την ενίσχυση της αξίας του περιεχομένου του marketing. Η προσωπική φύση του βίντεο και του social media marketing κάνει μια πιο ποιοτική αξιολόγηση όσον αφορά την απόδοση της επένδυσης.

Για να μεγιστοποιήσετε το πλεονέκτημα αυτό ως έμπορος, καθορίστε τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσετε για την επίτευξη των στόχων σας. Αυτές οι τακτικές θα πρέπει να περιλαμβάνουν:

•Δημιουργία και προώθηση του viral marketing.

•Tην οικοδόμηση σχέσεων μέσω της συμμετοχής και της αλληλεπίδρασης με το κοινό.

• Επέκταση της on-line παρουσίας από την άποψη του buzz των σελίδων. Μια άλλη επιλογή μέσα στις τακτικές σας πρέπει να είναι τα μισθωμένα media για την απόκτηση της προσοχή των καταναλωτών. Τα αμειβόμενα κανάλια επικοινωνίας προσφέρουν την αξία της εγγύησης και την καλύτερη δυνατή διασπορά του μηνύματος σας, καταφέρνοντας να βοηθήσουν στην οικοδόμηση μιας viral εκστρατείας. Σε περιπτώσεις όπου ο στόχος σας είναι υψηλών προδιαγραφών, η τόσο μεγάλη διασπορά του μηνύματος ,είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επίτευξη του.

Το αμιγές οργανικό viral marketing απαιτεί αρκετό χρονικό διάστημα έρευνας σε στοχευμένα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στις τοποθεσίες κοινής χρήσης. Ο προϋπολογισμός σας πρέπει να περιλαμβάνει το κόστος που καταβάλλεται στα media και το κόστος του χρόνου κάποιου, αν πρόκειται για μία καθαρά οργανική διαδρομή. Μόλις εφαρμόσετε την viral & social media marketing καμπάνια σας, παρακολουθείστε εάν οι στόχοι σας έχουν επιτευχθεί μέσω analytics και άλλων εργαλείων εποπτείας.

Μετά το τέλος της καμπάνια σας, ή αν συνεχίζεται για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα, μπορείτε απλά να ρωτήσετε, «επιτύχαμε τους στόχους μας;» Εάν η απάντηση είναι “ναι” και οι στόχοι σας, με τον σχεδιασμό υπερβαίνουν τις επενδύσεις σας, τότε θα έχετε κερδίσει θετική (ROI) απόδοση της επένδυσης.

 ROI tips for Viral & Social Media Marketing Panagiotis Rosolymos (366 Posts)

Communications specialist with expertise in social media ,integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line interactive activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Panagiotis Google Profile

Wordpress ROI tips for Viral & Social Media MarketingFacebook ROI tips for Viral & Social Media MarketingTwitter ROI tips for Viral & Social Media MarketingGoogle Plus ROI tips for Viral & Social Media MarketingLinkedin ROI tips for Viral & Social Media Marketing

Google+

Tags: advertising, Amp, brand loyalty, brand loyalty marketing, business, crisis and issue management, crisis management, digital marketing, digital public relations, direct mail, e-consulting, e-marketing, event, event management, events, events management, Followers, integrated marketing communication, interactive marketing, marketing, marketing plan, Media Marketing, media relations, mobile marketing, new media, online marketing, pr, public relations, relationship marketing, reputation management, risk management, Roi, Social Marketing, social media, social media marketing, Subscribers, video marketing, Video Views, viral marketing, web marketing, δημιουργία, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, διαχείριση κρίσεων, διοργάνωση, διοργάνωση εκδηλώσεων, επικοινωνία, παραγωγή

Trackbacks/Pingbacks

  1. Why Web Marketing is so important? « filmmakers - 7 March 2012

    [...] έχετε ένα site που μπορεί να σας αποφέρει ένα αξιοπρεπέςconversion rate από επισκέπτες σε δυνητικούς [...]

  2. Why Web Marketing is so important? | Social Media and SEO Gods - 7 March 2012

    [...] έχετε ένα site που μπορεί να σας αποφέρει ένα αξιοπρεπέςconversion rate από επισκέπτες σε δυνητικούς [...]

  3. Why Web Marketing is so important? « Social Media & SEO masters - 7 March 2012

    [...] έχετε ένα site που μπορεί να σας αποφέρει ένα αξιοπρεπέςconversion rate από επισκέπτες σε δυνητικούς [...]

  4. Είναι σημαντικό το ψηφιακό μάρκετινγκ; | Pharma Market Journal - 8 March 2012

    [...] ένα αξιοπρεπές conversion rate από επισκέπτες σε [...]

  5. How to create a social media plan? « Social Media & SEO masters - 30 March 2012

    [...] Τα Social Mediaαναδεικνύονται σταδιακά ως κανόνας και όχι ως εξαίρεση στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Ωστόσο, η χρήση των social media απαιτεί μια προσεκτική διαδικασία της σκέψης και του στρατηγικού σχεδιασμού. Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, έχω παρατηρήσει δραστικές αλλαγές στο πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media και μπορώ να πω ότι τα social media έχουν ένα λαμπρό μέλλον στον επιχειρηματικό κόσμο. [...]

  6. How to create a social media plan? « filmmakers - 30 March 2012

    [...] Τα Social Mediaαναδεικνύονται σταδιακά ως κανόνας και όχι ως εξαίρεση στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Ωστόσο, η χρήση των social media απαιτεί μια προσεκτική διαδικασία της σκέψης και του στρατηγικού σχεδιασμού. Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, έχω παρατηρήσει δραστικές αλλαγές στο πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media και μπορώ να πω ότι τα social media έχουν ένα λαμπρό μέλλον στον επιχειρηματικό κόσμο. [...]

  7. How to create a social media plan? | Social Media and SEO Gods - 30 March 2012

    [...] Τα Social Mediaαναδεικνύονται σταδιακά ως κανόνας και όχι ως εξαίρεση στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων. Ωστόσο, η χρήση των social media απαιτεί μια προσεκτική διαδικασία της σκέψης και του στρατηγικού σχεδιασμού. Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, έχω παρατηρήσει δραστικές αλλαγές στο πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media και μπορώ να πω ότι τα social media έχουν ένα λαμπρό μέλλον στον επιχειρηματικό κόσμο. [...]

  8. Brand Communication- | about U Communications|Public Relations Social Media Word Of Mouth - 12 April 2012

    [...] δημιουργείτε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας και στα social media  που μπορεί να συνδεθεί με το κοινό σας και να [...]

  9. <!--:el-->Which social media networks are your customers prefer? <!--:--><!--:en-->Which social media networks are your customers prefer? Which social media networks are your customers prefer? <!--:--> | about U Communications|Publ - 12 April 2012

    [...] στην απόφαση σχετικά με το ποια είναι τα κατάλληλα social media που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για την αγορά της [...]

  10. Social Media ROI « Social Media & SEO masters - 5 June 2012

    [...] τους. Σήμερα θα σας αναλύσω τις διάφορες πτυχές του Social Media ROI μιας [...]

  11. Why and when direct mail fails? « Social Media & SEO masters - 21 February 2013

    [...] να πάρετε περισσότερες πωλήσεις και να βελτιώσετε το conversion rate, δηλαδή το ποσοστό μετατροπής των χρηστών σε [...]

  12. What is Social Media Location Marketing? | Social Media & SEO masters - 27 September 2013

    […] tips for Viral & Social Media Marketing ROI tips for Viral & Social Media Marketing POSTED 3 WEEKS […]

  13. What is Social Media Location Marketing? | Social Media and SEO Gods - 2 October 2013

    […] tips for Viral & Social Media Marketing ROI tips for Viral & Social Media Marketing POSTED 4 WEEKS […]

  14. What is Social Media Location Marketing? | Social Media & SEO masters - 2 October 2013

    […] tips for Viral & Social Media Marketing ROI tips for Viral & Social Media Marketing POSTED 4 WEEKS […]

  15. Why Web Marketing is so important? | Social Media and SEO Gods - 16 October 2013

    […] tips for Viral & Social Media Marketing ROI tips for Viral & Social Media Marketing POSTED 1 MONTH […]

  16. Why Web Marketing is so important? | Social Media & SEO masters - 16 October 2013

    […] tips for Viral & Social Media Marketing ROI tips for Viral & Social Media Marketing POSTED 1 MONTH […]

  17. Kick off products with public relations | Social Media and SEO Gods - 21 November 2013

    […] tips for Viral & Social Media Marketing ROI tips for Viral & Social Media Marketing POSTED 3 MONTHS […]

Leave a Reply


2 × = fourteen

CommentLuv badge

To Top