Follow Me on Pinterest
Public Relations at PR 3.0 age

Public Relations at PR 3.0 age

English Version  

Kick off products with public relations
Kick off products with public relations
Posted 3 months ago

English Version 

Kick off products with public relations

Ένας ιδανικός τρόπος για να προωθήσουμε ένα προϊόν ή μία νέα υπηρεσία είναι οι δημόσιες σχέσεις. Θα δούμε μερικά βήματα που θα μας…

kick off 234x300 Public Relations at PR 3.0 age
<!–:el–>Social Media Branding <!–:–>
Social Media Branding
Posted 4 months ago

 English Version   
Social Media Branding
Στην σημερινή ολέθρια οικονομική κρίση για να επιβιώσεις πρέπει να είσαι δημιουργικός, αλλιώς, απλά θα εξαφανιστείς.
Θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε…

Social Media Branding 300x204 Public Relations at PR 3.0 age
<!–:el–>What is Social Media Location Marketing?<!–:–><!–:en–>-<!–:–>
What is Social Media Location Marketing?
Posted 5 months ago

English Version 
What is Social Media Location Marketing?  
Μία από τις πιο παρεξηγημένες, καταχρηστικές και μη αξιοποιημένες επαρκώς  ευκαιρίες στο social media marketing, είναι τοποθεσία διανομής. Τα smartphones και  τα location-based social media έχουν γίνει τελικά χρήσιμα για τις επιχειρήσεις, με την άδεια των χρηστών, για να αλληλεπιδρούν, να μοιράζονται, να…

What is Social Media Location Marketing Public Relations at PR 3.0 age
<!–:el–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–><!–:en–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–>
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Posted 6 months ago

English Version 
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για το Viral & Social Media Marketing είναι δύσκολο να προσδιοριστεί δεδομένου ότι τα…

ROI tips for Viral Social Media Marketing 240x300 Public Relations at PR 3.0 age
<!–:el–>Social media updates <!–:–><!–:en–>Social media updates <!–:–>
Social media updates
Posted 6 months ago

 English Version
 Social media updates
Πρώτα απ 'όλα, αν δεν χρησιμοποιείτε τα social media, για την επιχείρησή σας, είναι καιρός να το κάνετε να επωφεληθείτε από αυτά. Το πώς να χρησιμοποιήσετε τα…

Social media updates 300x227 Public Relations at PR 3.0 age
PreviousNext

Public Relations at PR 3.0 age

Public Relations at PR 3.0 age 300x282 Public Relations at PR 3.0 ageΟι Δημόσιες Σχέσεις ήταν πάντα επικεντρωμένες στις σχέσεις, αλλά στο μέλλον, θα επικεντρωθούν περισσότερο στις προσωπικές σχέσεις και στα εργαλεία που είναι τώρα διαθέσιμά για να επικοινωνούν και να οικοδομήσουν τις αμοιβαία επωφελείς σχέσεις. Στη νέα εποχή του PR 3.0 και στο μέλλον, όπου τα social media «κερδίζουν»  όλο και περισσότερο χρόνο στην ζωή μας, οι επαγγελματίες θα πρέπει να είναι πιο ελκυστικοί και καλύτεροι ακροατές. Οι Δημόσιες Σχέσεις αλλάζοντας το «σχέδιο του παιχνιδιού», στο μέλλον κινούνται προς την κατεύθυνση των προσωπικών σχέσεων, όχι μόνο στην πρόσωπο με πρόσωπο δέσμευση, αλλά και στα social media. Με την νέα εποχή των σχέσεων, το μέλλον του PR είναι απεριόριστο. Οι εταιρείες αρχίζουν να συνειδητοποιούν πόσο σημαντική είναι η επικοινωνία και το τι μπορούν να κάνουν οι δημόσιες σχέσεις για αυτές. Οι Δημόσιες Σχέσεις αλλάζουν τον τρόπο που επικοινωνούμε, από τη χρήση των δελτίων τύπου σε μια πιο ευχάριστη και κοινωνική νότα μέσω των social media. Αυτό έχει τα θετικά αλλά και τα αρνητικά του, διότι αυτό το επάγγελμα  είναι πλέον 24 / 7 λόγο των status updates, των blog posts και των new social media releases.

Ο τομέας των Δημοσίων Σχέσεων είναι γνωστός  για την ικανότητά του, να μεταμορφώνεται και να αλλάζει παραμένοντας έτσι ισορροπημένος.  Υπάρχουν όμως τόσα πολλά διαφορετικά social media εκεί έξω, όπου μπορείτε πραγματικά να χαθείτε στο παλιρροιακό κύμα των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Στο νέο PR 3.0, τα social media είναι το νέο μέσο επικοινωνίας και επομένως  θα υπάρξουν νέα εργαλεία για τις δημόσιες σχέσεις.

Εργαλεία όπως:

• Online έρευνα: έρευνες, δημοσκοπήσεις και on-line panel εστίασης.
• Εξυπνότερα e-mail επικοινωνίας με τους δημοσιογράφους, τα οποία έχουν και καλύτερα αποτελέσματα.
E-Ενημερωτικά δελτία για την οικοδόμηση καλύτερων σχέσεων με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
• Εργαλεία για την παρακολούθηση των on-line ειδήσεων, τις πρωτοβουλίες των ανταγωνιστών και της κάλυψης του τύπου.
• Webcasts συμπεριλαμβανομένων των σεμιναρίων κατάρτισης.
Crisis Websites  που καθρεφτίζουν τις δημόσιες ιστοθέσεις και θα μπορούσανε να μετατραπούν σε «live», αν η κρίση χτύπησε.
• Online αίθουσες ειδήσεων με διαδραστικό χαρακτηριστικά και πληροφορίες που διατίθενται  για τα μέσα ενημέρωσης 24 / 7.

Είναι απαραίτητο να υπάρχουν πολλά από αυτά τα εργαλεία στην εργαλειοθήκη σας για το New PR, αλλά συμφωνώ επίσης ότι είναι απαραίτητο να έχετε και τα βασικά. Η έρευνα, η γραφή, η αναγνώριση και η αφήγηση μιας συγκλονιστικής ιστορίας θα είναι πάντα η βάση των καλών δημοσίων σχέσεων. Πολλά από τα νέα εργαλεία που ενισχύουν τα βασικά , μας βοηθούν να δημιουργήσουμε περισσότερη αξία στις σχέσεις μας με το κοινό. Η τεχνολογία θα συνεχίσει να προωθεί και να μας παρέχει καλύτερους, ταχύτερους και αποτελεσματικότερους  τρόπους για να συνεργαστούμε, αλλά πάντα θα  εξαρτάται μόνο από εμάς και την ικανότητά μας, να ακούσουμε, να κατανοήσουν και να αλληλεπιδράσουμε με το κοινό με τον σωστό τρόπο.

 Public Relations at PR 3.0 age Panagiotis Rosolymos (366 Posts)

Communications specialist with expertise in social media ,integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line interactive activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Panagiotis Google Profile

Wordpress Public Relations at PR 3.0 ageFacebook Public Relations at PR 3.0 ageTwitter Public Relations at PR 3.0 ageGoogle Plus Public Relations at PR 3.0 ageLinkedin Public Relations at PR 3.0 age

Google+

Tags: advertising, brand loyalty, brand loyalty marketing, crisis and issue management, crisis management, digital marketing, digital public relations, direct mail, e-consulting, e-marketing, event, event management, events, events management, integrated marketing communication, interactive marketing, marketing, marketing plan, media relations, mobile marketing, new media, online marketing, pr, public relations, relationship marketing, reputation management, risk management, social media, social media marketing, video marketing, viral marketing, web marketing, δημιουργία, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, διαχείριση κρίσεων, διοργάνωση εκδηλώσεων, επικοινωνία, παραγωγή

No comments yet.

Leave a Reply


× one = 4

CommentLuv badge

To Top