Follow Me on Pinterest
PR Campaigns From Scratch

PR Campaigns From Scratch

PR Campaigns From Scratch

English Version

PR Campaigns From Scratch PR Campaigns From ScratchΓια τους μη επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων, η σκέψη να ξεκινήσουν μια εκστρατεία δημοσίων σχέσεων μπορεί να είναι εξαιρετικά αποθαρρυντική. Μην ξέροντας από πού να αρχίσουν και μην έχοντας σταθερές σχέσεις με τα media,  χωρίς μια σαφή κατανόηση του πιο κομμάτι των δημοσίων σχέσεων είναι πρώτης προτεραιότητας, μπορεί να τους οδηγήσει να  αποφεύγουνε την ίδρυση κάθε είδους εξωτερικής επικοινωνιακής στρατηγικής, ειδικά όταν αφορά τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Ωστόσο, οι περισσότεροι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων θα συμφωνήσουν, με μια τοποθέτηση όπως αυτή που μπορεί να σας στοιχίσει  ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η συνεργασία σας  με τα μέσα ενημέρωσης για να μεταδώσουν το μήνυμά σας μπορεί να είναι ένα ουσιαστικό μέρος της συνολικής επιτυχίας της επιχείρησής σας, εάν την έχετε πράξει σωστά. Μια αποτελεσματική εκστρατεία δημοσίων σχέσεων μπορεί να αποφέρει ελεύθερη δημοσιότητα για την επιχείρησή σας (το οποίο είναι κάτι πολύ πιο πολύτιμο από την διαφήμιση), μπορεί να σας θέση ως έναν εμπειρογνώμονα και μπορεί να σας φέρει περισσότερους πιθανούς πελάτες στην πόρτα σας.

Εάν είστε αρχάριος, υπάρχουν τέσσερα βασικά πράγματα που πρέπει να εξετάσετε κατά την έναρξη μίας καμπάνιας δημοσίων σχέσεων:

Η αποστολή σας.

Αναρωτηθείτε ακριβώς γιατί θέλετε να πάρετε δημοσιότητα.  Ο λόγος σας είναι για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες; Να συγκεντρώσει χρήματα; Να κινητοποιήσετε το κοινό; Ποιος είναι ο κύριος σκοπός σας για να πάρετε την έκθεση των μέσων; Μόλις αποφασίσετε, θα έχετε ήδη δημιουργήσει περισσότερη σαφήνεια συγκριτικά με το πώς να «κινηθείτε».

Το μήνυμά σας.

Τώρα που γνωρίζετε την αποστολή σας, μπορείτε να καθορίσετε με σαφήνεια το μήνυμα σας. Τι ακριβώς θέλετε να πείτε στην αγορά-στόχος σας ή στο μέσο κοινό σας για να τους οδηγήσετε να λάβουν τα μέτρα που περιγράφονται παραπάνω; Πώς θα τους ωφελήσει το μήνυμά σας; Γιατί θα πρέπει να τους νοιάζει; Θυμηθείτε, το μήνυμά σας πρέπει να είναι σχετικό και συναρπαστικό για να είναι αποτελεσματικό.

Τρόπο λειτουργίας.

Αυτό το μέρος της στρατηγικής εξετάζει τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσετε για να παραδώσετε το μήνυμα σας. Θα το στείλετε με e-mail στα μέσα ενημέρωσης;  Ή θα χρησιμοποιήσετε μια ποικιλία από διάφορα social media, δημιουργώντας έτσι το δικό σας δίκτυο των μέσων ενημέρωσης και καθιερώνοντας τον εαυτό σας ως σκεπτόμενο ηγέτη; Περιττό να πούμε ότι αυτό συνεπάγεται με μία ευχάριστη διαδικασία για το πώς θα χρησιμοποιήσετε τα social media.

Ορίστε την λίστα των μέσων σας.

Η λίστα των media είναι η μηχανή της καμπάνιας των δημοσίων σχέσεων σας. Είναι αυτό που μπορεί να προσδιορίσει εύκολα την επιτυχία ή την αποτυχία της εκστρατείας σας. Εξετάστε  σοβαρά το ενδεχόμενο για το πια μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι κατάλληλα για την διάδοση το μηνύματος σας και τοποθετήστε τους σωστούς ανθρώπους στην λίστα σας. Να θυμάστε, κατά την ανάπτυξη της λίστας σας, ότι η ποιότητα είναι καλύτερη από την ποσότητα.

Αυτά τα μόλις τέσσερα πράγματα  είναι καλό να εξετάζετε  κατά το σχεδιασμό της καμπάνιας σας. Το κλειδί είναι να ξεκινάτε με έναν στρατηγικό . Με ένα στερεό και σωστό σχέδιο, μπορείτε να έχετε μεγάλη επιτυχία και να καταφέρετε να χρησιμοποιήσετε τις δημόσιες σχέσεις ακόμα και αν δε είστε PR pro.

 PR Campaigns From Scratch Panagiotis Rosolymos (366 Posts)

Communications specialist with expertise in social media ,integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line interactive activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Panagiotis Google Profile

Wordpress PR Campaigns From ScratchFacebook PR Campaigns From ScratchTwitter PR Campaigns From ScratchGoogle Plus PR Campaigns From ScratchLinkedin PR Campaigns From Scratch

Google+

Tags: advertising, Audience, brand loyalty, brand loyalty marketing, business, crisis and issue management, crisis management, digital marketing, digital public relations, direct mail, e-consulting, e-marketing, event, event management, events, events management, integrated marketing communication, interactive marketing, marketing, marketing plan, Marketing Tips, media relations, new media, online marketing, pr, Pr Campaigns, public relations, relationship marketing, reputation management, risk management, Scratch, SEO, social media marketing, video marketing, web marketing, δημιουργία, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, διαχείριση κρίσεων, διοργάνωση εκδηλώσεων, επικοινωνία, παραγωγή

Trackbacks/Pingbacks

  1. Social Media invade in the Greek reality « Social Media & SEO masters - 10 May 2012

    [...] την social media δραστηριότητα σας με τις άλλες marketing καιδημοσίων σχέσεων ενέργειές σας, καθώς και με την ευρύτερη στρατηγική [...]

  2. Social Media invade in the Greek reality « filmmakers - 10 May 2012

    [...] την social media δραστηριότητα σας με τις άλλες marketing καιδημοσίων σχέσεων ενέργειές σας, καθώς και με την ευρύτερη στρατηγική [...]

  3. Social Media invade in the Greek reality | Social Media and SEO Gods - 10 May 2012

    [...] την social media δραστηριότητα σας με τις άλλες marketing καιδημοσίων σχέσεων ενέργειές σας, καθώς και με την ευρύτερη στρατηγική [...]

Leave a Reply


seven − = 1

CommentLuv badge

To Top