Follow Me on Pinterest
In-house VS outside PR

In-house VS outside PR

 English Version  

Kick off products with public relations
Kick off products with public relations
Posted 3 months ago

English Version 

Kick off products with public relations

Ένας ιδανικός τρόπος για να προωθήσουμε ένα προϊόν ή μία νέα υπηρεσία είναι οι δημόσιες σχέσεις. Θα δούμε μερικά βήματα που θα μας…

kick off 234x300 In house VS outside PR
<!–:el–>Social Media Branding <!–:–>
Social Media Branding
Posted 4 months ago

 English Version   
Social Media Branding
Στην σημερινή ολέθρια οικονομική κρίση για να επιβιώσεις πρέπει να είσαι δημιουργικός, αλλιώς, απλά θα εξαφανιστείς.
Θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε…

Social Media Branding 300x204 In house VS outside PR
<!–:el–>What is Social Media Location Marketing?<!–:–><!–:en–>-<!–:–>
What is Social Media Location Marketing?
Posted 5 months ago

English Version 
What is Social Media Location Marketing?  
Μία από τις πιο παρεξηγημένες, καταχρηστικές και μη αξιοποιημένες επαρκώς  ευκαιρίες στο social media marketing, είναι τοποθεσία διανομής. Τα smartphones και  τα location-based social media έχουν γίνει τελικά χρήσιμα για τις επιχειρήσεις, με την άδεια των χρηστών, για να αλληλεπιδρούν, να μοιράζονται, να…

What is Social Media Location Marketing In house VS outside PR
<!–:el–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–><!–:en–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–>
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Posted 6 months ago

English Version 
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για το Viral & Social Media Marketing είναι δύσκολο να προσδιοριστεί δεδομένου ότι τα…

ROI tips for Viral Social Media Marketing 240x300 In house VS outside PR
<!–:el–>Social media updates <!–:–><!–:en–>Social media updates <!–:–>
Social media updates
Posted 6 months ago

 English Version
 Social media updates
Πρώτα απ 'όλα, αν δεν χρησιμοποιείτε τα social media, για την επιχείρησή σας, είναι καιρός να το κάνετε να επωφεληθείτε από αυτά. Το πώς να χρησιμοποιήσετε τα…

Social media updates 300x227 In house VS outside PR
PreviousNext

In-house VS outside PR

Όταν αποφασίσετε αν θα έχετε μια εσωτερική ομάδα δημοσίων σχέσεων ή να αναθέσετε σε μία εταιρεία τις δημόσιες σχέσεις σας , υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να εξετάσετε.

pr1 300x240 In house VS outside PRΠρώτον, πρέπει να αποφασίσετε το τι μπορείτε να διαθέσετε για τον προϋπολογισμό των δημοσίων σχέσεων. Οι σωστές δημόσιες  σχέσεις μπορεί να σας «λύσουν τα χέρια σε πολλούς τομείς. Θυμηθείτε ότι οι δημόσιες σχέσεις  μπορεί να σας κοστίσουν λιγότερο από τη διαφήμιση και ότι μπορεί να σας προσφέρουν πολλά περισσότερα αποτελέσματα όπως:  να μεγαλώσετε το brand σας, να αυξήσετε τη ζήτηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, να αναπτύξετε σχέσεις με τους πελάτες σας, να εδραιώσετε στην κοινή γνώμη την εμπιστοσύνη για την εταιρεία και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, να αλλάξετε τον τρόπο που τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας γίνονται αντιληπτά, να  βελτιώσετε τις σχέσεις με τους υπαλλήλους σας και να αυξήσετε την παραγωγικότητα τους κ.α..
Δεύτερον, σκεφτείτε τι θέλετε να πετύχετε με το σχέδιό δημοσίων σχέσεων. Εάν υπάρχουν πράγματα που εσωτερικά , με την PR ομάδας σας δεν είστε σε θέση να εκτελέσετε ή να παρέχετε, μπορεί να χρειαστεί να ψάξετε αλλού για κάποια υποστήριξη στον τομέα των δημοσίων σχέσεων. Υπάρχουν χιλιάδες επιχειρήσεις που μπορείτε να επιλέξετε, λίγες όμως είναι αυτές που πραγματικά αξίζουν και δεν έχουν μείνει «αραχνιασμένες» με παρωχημένα μυαλά. Ερευνείστε καλά λοιπόν και βεβαιωθείτε ότι μπορούν να κάνουνε αυτό που θα τους  ζητήσετε
Εξετάστε την συνεργασία και των δύο. Αν υπάρχει ένα συγκεκριμένο σχέδιο που αισθάνεστε ότι η  in-house ομάδα σας δεν  μπορεί να το χειριστεί, τότε να το αναθέσετε σε μία εταιρεία δημοσίων σχέσεων. Μπορεί να πάρετε ασφαλέστερα και καλύτερα τα επιθυμητά αποτελέσματα από ό, τι με το να το κάνετε μόνοι σας και θα μπορούσε να είναι φθηνότερο από ό, τι να προσπαθούσατε να το κάνετε ,λανθασμένα με τον κίνδυνο να έχετε σημαντικό επαγγελματικό κόστος.

Το σχέδιό δημοσίων σχέσεων σας θα μπορούσε να βοηθηθεί με την συνεργασία της in-house ομάδας σας και μίας εξωτερικής ομάδας δημοσίων σχέσεων.

public relations In house VS outside PR
Αναλύστε  τις εξωτερικές συνθήκες: Δοκιμάστε την εκτέλεση μιας SWOT (Πλεονεκτήματα, Αδυναμίες, Ευκαιρίες, Απειλές) ανάλυσης της εταιρείας σας. Με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρετε να συγκεντρώσετε σε μία ανάλυση τις εξωτερικές συνθήκες της αγοράς-στόχου σας, όπως, ποια επιχείρηση μοιάζει με την δική σας και «κάνει καλά» τη δουλεία της ,το τι μπορείτε να κάνετε εσείς καλύτερα στην αγορά, καθώς και τις απειλές από άλλες εταιρείες ή άλλους παράγοντες, όπως π.χ.  οι πολιτικοί .

Συμπέρασμα, ενώ είναι συνήθως καλύτερο να υπάρχει κάποιος από το εσωτερικό της εταιρείας σας που πραγματικά να ξέρει για τις διαχειριζόμενες επικοινωνίας  της  και τις δημόσιες σχέσεις, βοηθάει  επίσης να έχετε κάποιον που  να είναι επαγγελματίας των δημοσίων  σχέσεων και που θα μπορούσε να γνωρίζει περισσότερα για την αγορά τους στόχους της εταιρείας σας.

 In house VS outside PR Panagiotis Rosolymos (366 Posts)

Communications specialist with expertise in social media ,integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line interactive activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Panagiotis Google Profile

Wordpress In house VS outside PRFacebook In house VS outside PRTwitter In house VS outside PRGoogle Plus In house VS outside PRLinkedin In house VS outside PR

Google+

Tags: advertising, brand loyalty, brand loyalty marketing, business, crisis and issue management, crisis management, digital marketing, digital public relations, direct mail, e-consulting, e-marketing, event, event management, events, events management, integrated marketing communication, interactive marketing, marketing, marketing plan, media relations, mobile marketing, new media, online marketing, pr, public relations, relationship marketing, reputation management, risk management, social media, social media marketing, video marketing, viral marketing, web marketing, δημιουργία, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, διαχείριση κρίσεων, διοργάνωση, διοργάνωση εκδηλώσεων, επικοινωνία, παραγωγή

No comments yet.

Leave a Reply


9 × four =

CommentLuv badge

To Top