Follow Me on Pinterest
Improve your communication strategies

Improve your communication strategies

English Version 

Kick off products with public relations
Kick off products with public relations
Posted 3 months ago

English Version 

Kick off products with public relations

Ένας ιδανικός τρόπος για να προωθήσουμε ένα προϊόν ή μία νέα υπηρεσία είναι οι δημόσιες σχέσεις. Θα δούμε μερικά βήματα που θα μας…

kick off 234x300 Improve your communication strategies
<!–:el–>Social Media Branding <!–:–>
Social Media Branding
Posted 4 months ago

 English Version   
Social Media Branding
Στην σημερινή ολέθρια οικονομική κρίση για να επιβιώσεις πρέπει να είσαι δημιουργικός, αλλιώς, απλά θα εξαφανιστείς.
Θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε…

Social Media Branding 300x204 Improve your communication strategies
<!–:el–>What is Social Media Location Marketing?<!–:–><!–:en–>-<!–:–>
What is Social Media Location Marketing?
Posted 5 months ago

English Version 
What is Social Media Location Marketing?  
Μία από τις πιο παρεξηγημένες, καταχρηστικές και μη αξιοποιημένες επαρκώς  ευκαιρίες στο social media marketing, είναι τοποθεσία διανομής. Τα smartphones και  τα location-based social media έχουν γίνει τελικά χρήσιμα για τις επιχειρήσεις, με την άδεια των χρηστών, για να αλληλεπιδρούν, να μοιράζονται, να…

What is Social Media Location Marketing Improve your communication strategies
<!–:el–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–><!–:en–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–>
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Posted 6 months ago

English Version 
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για το Viral & Social Media Marketing είναι δύσκολο να προσδιοριστεί δεδομένου ότι τα…

ROI tips for Viral Social Media Marketing 240x300 Improve your communication strategies
<!–:el–>Social media updates <!–:–><!–:en–>Social media updates <!–:–>
Social media updates
Posted 6 months ago

 English Version
 Social media updates
Πρώτα απ 'όλα, αν δεν χρησιμοποιείτε τα social media, για την επιχείρησή σας, είναι καιρός να το κάνετε να επωφεληθείτε από αυτά. Το πώς να χρησιμοποιήσετε τα…

Social media updates 300x227 Improve your communication strategies
PreviousNext

Improve your communication strategies

Improve your communication strategies 300x238 Improve your communication strategiesΤόσο η διαφήμιση όσο και οι δημόσιες σχέσεις αντιμετωπίζουν έναν κοινό εχθρό που ονομάζεται «ακαταστασία». Ως παράδειγμα, στην προβολή και προώθηση των επιχειρήσεων , διαφημίζονται στα τηλεοπτικά προγράμματα και ελπίζουνε ότι παρακολουθούνται από το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Θα πρέπει να θυμάστε ότι δεν είναι όλοι από το target group σας που παρακολουθούν το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Επίσης, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι το κοινό-στόχος σας θα δει το διαφημιστικό σας μήνυμα γιατί, συνηθίζει να κάνει ζάπινγκ μεταξύ των διαφημιστικών διαλειμμάτων.

Οι παραδοσιακές δημόσιες σχέσεις αντιμετωπίζουν επίσης το ίδιο πρόβλημα. Για να «οδηγήσουν» το μήνυμα σας  στο ακροατήριό σας, θα  πρέπει να περάσουν από μια σειρά «θυρωρών». Οι εκδότες σύμφωνα με την επικοινωνιακή γραμμή που ακολουθούν αναθέτουν στους αρχισυντάκτες  το τι αξίζει να καλύπτουν ή ποιες ειδήσεις είναι άξιες αναφοράς ,οι  δημοσιογράφοι με τη σειρά τους  αποφασίζουν  πιο κομμάτι θέλουνε να χρησιμοποιήσουνε από αυτά που τους έχουν υποδείξει οι αρχισυντάκτες, για ένα «ισορροπημένο» άρθρο και τέλος οι εκδότες  «υπογράφουν» τις παραπάνω «αντικειμενικές»  πληροφορίες. Τα μέσα ενημέρωσης από την άλλη, έχουν ένα fix format  που θα πρέπει να γεμίσουν ή να μην υπερβούνε  και οι εφημερίδες έχουν τις δικές του απόψεις και την δικιά τους κοινωνικοπολιτική και ιδεαλιστική «γραμμή-θέση».  Όλοι αυτοί οι παράγοντες είχαν ως αποτέλεσμα  το μήνυμά σας να είναι μερικώς μεταδιδόμενο, διαστρεβλωμένο ή και  ακόμα να μην περάσει καθόλου.

Συμπερασματικά , καλό θα είναι να αναθεωρείστε και να επανεξετάσετε τις μέχρι τώρα επικοινωνιακές ενέργειες σας , θέτοντας ως βασική προτεραιότητα το κοινό και τις πραγματικές ανάγκες αλλά και ανησυχίες του. Μία καλή πρόταση-λύση  είναι να χρησιμοποιήσετε την λεγόμενη «αντιφατική» Push & Pull στρατηγική. «Σπρώξτε» το μήνυμα σας μέσω των viral communications  και του word of mouth. Εάν το κοινό δει  με θετική «ματιά» το προϊόν, την υπηρεσία  ή την εικόνα σας και πιστέψει ότι είναι σημαντικό και σχετικό με αυτό , τότε θα το πουν στους φίλους τους και οι φίλοι τους στους δικούς τους και πάει λέγοντας. Το μήνυμα σας θα μεταδίδεται πια  σαν ιός από στόμα σε στόμα. Με το new generation  του pr, δεν είστε πλέον οι μόνοι πληροφοριοδότες, αλλά το ίδιο το κοινό γίνεται κομμάτι της επικοινωνιακής σας στρατηγικής και  μετατρέπεται στον σημαντικότερο  πληροφοριοδότη του μηνύματος σας. Προσπαθήστε λοιπόν να βρείτε τους τρόπους για να ευαισθητοποιήσετε το κοινό σας και ένας καλός τρόπος είναι χτίζοντας κανάλια αμφίδρομης επικοινωνίας. Αλλά , για να αποδώσει το εγχείρημα σας αυτό , θα πρέπει πρώτα να το σεβαστείτε.

 Improve your communication strategies Panagiotis Rosolymos (366 Posts)

Communications specialist with expertise in social media ,integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line interactive activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Panagiotis Google Profile

Wordpress Improve your communication strategiesFacebook Improve your communication strategiesTwitter Improve your communication strategiesGoogle Plus Improve your communication strategiesLinkedin Improve your communication strategies

Google+

Tags: advertising, brand loyalty, brand loyalty marketing, business, Communication Strategies, crisis and issue management, crisis management, digital marketing, digital public relations, direct mail, e-consulting, e-marketing, event, event management, events, events management, integrated marketing communication, interactive marketing, marketing, marketing plan, media relations, mobile marketing, new media, online marketing, pr, public relations, relationship marketing, reputation management, risk management, social media, social media marketing, Target Group, video marketing, viral marketing, web marketing, δημιουργία, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, διαχείριση κρίσεων, διοργάνωση, διοργάνωση εκδηλώσεων, επικοινωνία, παραγωγή

No comments yet.

Leave a Reply


nine × = 54

CommentLuv badge

To Top