Follow Me on Pinterest
B2B Marketing for starters

B2B Marketing for starters

Kick off products with public relations
Kick off products with public relations
Posted 3 months ago

English Version 

Kick off products with public relations

Ένας ιδανικός τρόπος για να προωθήσουμε ένα προϊόν ή μία νέα υπηρεσία είναι οι δημόσιες σχέσεις. Θα δούμε μερικά βήματα που θα μας…

kick off 234x300 B2B Marketing for starters
<!–:el–>Social Media Branding <!–:–>
Social Media Branding
Posted 4 months ago

 English Version   
Social Media Branding
Στην σημερινή ολέθρια οικονομική κρίση για να επιβιώσεις πρέπει να είσαι δημιουργικός, αλλιώς, απλά θα εξαφανιστείς.
Θα ήθελα λοιπόν να μοιραστώ μερικές συμβουλές για το πώς μπορείτε…

Social Media Branding 300x204 B2B Marketing for starters
<!–:el–>What is Social Media Location Marketing?<!–:–><!–:en–>-<!–:–>
What is Social Media Location Marketing?
Posted 5 months ago

English Version 
What is Social Media Location Marketing?  
Μία από τις πιο παρεξηγημένες, καταχρηστικές και μη αξιοποιημένες επαρκώς  ευκαιρίες στο social media marketing, είναι τοποθεσία διανομής. Τα smartphones και  τα location-based social media έχουν γίνει τελικά χρήσιμα για τις επιχειρήσεις, με την άδεια των χρηστών, για να αλληλεπιδρούν, να μοιράζονται, να…

What is Social Media Location Marketing B2B Marketing for starters
<!–:el–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–><!–:en–>ROI tips for Viral & Social Media Marketing<!–:–>
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Posted 6 months ago

English Version 
ROI tips for Viral & Social Media Marketing
Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για το Viral & Social Media Marketing είναι δύσκολο να προσδιοριστεί δεδομένου ότι τα…

ROI tips for Viral Social Media Marketing 240x300 B2B Marketing for starters
<!–:el–>Social media updates <!–:–><!–:en–>Social media updates <!–:–>
Social media updates
Posted 6 months ago

 English Version
 Social media updates
Πρώτα απ 'όλα, αν δεν χρησιμοποιείτε τα social media, για την επιχείρησή σας, είναι καιρός να το κάνετε να επωφεληθείτε από αυτά. Το πώς να χρησιμοποιήσετε τα…

Social media updates 300x227 B2B Marketing for starters
PreviousNext
 B2B Marketing for starters

 English Version

Έχετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που απευθύνεται σε άλλες επιχειρήσεις; 

B2B Marketing for starters 300x225 B2B Marketing for startersΑν ναι τότε τα καλά νέα είναι ότι η εξεύρεση των πελατών σας και η στόχευση σε αυτούς είναι πολύ ευκολότερη από ό, τι εάν είσαστε μία B2C επιχείρηση, από την άποψη ότι πουλάνε απευθείας στον καταναλωτή. Ο λόγος είναι πολύ απλός διότι, σε γενικές γραμμές ο πιθανός πελάτης-επιχείρηση σας, δεν κρύβεται ,είναι εκεί έξω σε κοινή θέα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να αποφασίσετε το ποιόν θα πρέπει να στοχεύσετε και το πώς θα πρέπει να τον προσεγγίσετε καλύτερα.

Σας προτείνω να ξεκινήσετε ένα υπολογισμό σε ένα λογιστικό φύλλο (spreadsheet) με όλες τις ιδιότητες, τα οφέλη και τα USP(Unique Selling Proposition) γραμμένα σε μια λίστα σε όλη την σελίδα, στην συνέχεια, κάτω από κάθε «τίτλο», σημειώστε το είδος των δραστηριοτήτων μίας επιχείρησης που αισθάνεστε ότι θα μπορούσατε να εξυπηρετήσετε. Εάν δεν μπορείτε να καταλήξετε σε ένα καλό ποσοστό με πιθανούς πελάτες, πηγαίνετε στο Google και πληκτρολογήστε στο πεδίο αναζήτησης με τη σειρά τους επιθυμητούς «τομείς». Κατόπιν ελέγξτε τις ιστοσελίδες, από τα αποτελέσματα που θα σας εμφανιστούν.

Ομοίως πληκτρολογήστε το είδος της επιχείρησης που αναζητάτε στο πλαίσιο αναζήτησης και ερευνήστε τα επόμενα αποτελέσματα της εταιρείας. Με την μετάβαση στους δικτυακούς τόπους των εταιρειών αυτών, μπορείτε να «ξεψαχνίσετε» τους πιθανούς στόχους σας, αλλά και εκείνους που δεν μπορούν να εφαρμοστούν. Εάν τα αποτελέσματα είναι αστρονομικά (όπως μπορούν συχνά να είναι), μειώστε τις επιλογές σας με την προσθήκη μιας τοποθεσίας (χώρα, περιοχή, πόλη) στις λέξεις-κλειδιά για την αναζήτησή σας.

Παρόλο που το internet μπορεί να είναι η πιο πολλά υποσχόμενη και ελπιδοφόρα πηγή για την στόχευση των επιχειρήσεων, μην αγνοείτε τις παραδοσιακές πηγές, όπως τις τοπικές ή εθνικές εφημερίδες, τα μηνιαία περιοδικά, τους τηλεφωνικούς καταλόγους και τις κλαδικές διαφημίσεις.

Επίσης θα πρέπει να έχετε σίγουρα ένα προφίλ στο LinkedIn, στο Facebook και στο Twitter ,εκτός από την συμμετοχή σας σε οργανώσεις όπως, το Business Network International και τοπικό Επιμελητήριο σας.

Αφήστε τις άλλες επιχειρήσεις, όπως τους προμηθευτές σας ή ακόμα και τις γειτονικές σας επιχειρήσεις, (αν έχετε) να γνωρίζουν αυτά που θέλετε για σας και χτίστε σχέσεις μαζί τους. Η διάδοση του μηνύματος μπορεί να λειτουργήσει μόνο υπέρ σας. Ανταποδώστε με την σειρά σας και θα εκπλαγείτε με το πόσο η λίστα των επαφών σας, θα επεκταθεί.

 B2B Marketing for starters Panagiotis Rosolymos (366 Posts)

Communications specialist with expertise in social media ,integrated marketing communications and new public relations, with emphasis on new media and unusually bellow the line interactive activities. Founder & Managing Director at about U Communications Particularly involved in the counseling literature piece of business support. Panagiotis Google Profile

Wordpress B2B Marketing for startersFacebook B2B Marketing for startersTwitter B2B Marketing for startersGoogle Plus B2B Marketing for startersLinkedin B2B Marketing for starters

Google+

Tags: advertising, B2b Marketing, brand loyalty, brand loyalty marketing, business, crisis and issue management, crisis management, digital marketing, digital public relations, direct mail, e-consulting, e-marketing, event, event management, events, events management, Google, integrated marketing communication, interactive marketing, interactive pr, internet, internet marketing, marketing, marketing plan, media relations, mobile marketing, new media, online marketing, pr, public relations, relationship marketing, reputation management, risk management, SEO, social media, social media marketing, Spreadsheet, Starters, Unique Selling Proposition, Usp, video marketing, viral marketing, web marketing, δημιουργία, δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση, διαχείριση κρίσεων, διοργάνωση, διοργάνωση εκδηλώσεων, επικοινωνία, παραγωγή

One Response to “B2B Marketing for starters”

  1. Becca@Seo Services Melbourne 28 December 2012 at 09:14 #

    Similarly, the depth of analysis one would have to make to truly be 100% knowledgable in most B2B purchases is just too deep.
    Without that perfect knowledge, you’re left with a “what do you believe”, “who do you trust” decision, which is essentialy emotional at its core.

Leave a Reply


eight × 1 =

CommentLuv badge

To Top